Naša stratégia: Blue Agenda

Blue Agenda určuje smer našej budúcnosti.
Stefan F. Heidenreich, predseda výkonnej rady spoločnosti Beiersdorf AG

Cit pre potreby a želania našich zákazníkov, disciplinovaný prístup k riadeniu značiek a na inovácie zameraný výskum a vývoj vytvorili zo spoločnosti Beiersdorf to, čím je dnes. Naším cieľom do budúcnosti však je byť krok za krokom ešte lepší a pokračovať v udržateľnom a dlhodobom raste spoločnosti. Našou víziou je byť jednotkou v oblasti starostlivosti o pokožku v rámci našich príslušných trhov a kategórií. Naším kompasom je naša Blue Agenda. Bola predstavená v roku 2012 a určuje smer, ktorý sme si zvolili pre zdolávanie výziev budúcnosti a s ktorým hodláme dosiahnuť naše ciele. Tento strategický program sa zameriava na posilnenie našich značiek, zvyšovanie nášho inovačného potenciálu, rozširovanie nášho zastúpenia na rozvíjajúcich sa trhoch a na našich oddaných zamestnancov.

Blue Agenda v skratke