LabelloSynonymum starostlivosti o pery už viac než 100 rokov

Celosvetová jednotka na trhu starostlivosti o pery
- Úspešná so silnou históriou - 

Celosvetová jednotka na trhu starostlivosti o pery
- Úspešná so silnou históriou - 

"Malý braček" značky NIVEA je v skutočnosti o dva roky starší: balzam na pery Labello sa v roku 2009 dožil 100 rokov a patrí k tradičným značkám spoločnosti Beiersdorf. Dnes je Labello jednotkou na trhu starostlivosti o pery v Nemecku a mnohých ďalších krajinách. Beiersdorf vyrába približne 160 miliónov tyčiniek balzamov na pery ročne. 

Ísť na webové stránky
Informácie o značke
  • Labello

    Labello - už mnoho rokov synonymom starostlivosti o pery
    Vyvinuté v roku 1909
    Každý rok sa na celom svete vyrobí 160 miliónov tyčiniek balzamu na pery
    Jednotka na trhu starostlivosti o pery
    Labello uviedlo na trh otočnú vysúvaciu tyčinku pred viac než sto rokmi

Labello to roztočilo

Labello uviedlo na trh otočnú vysúvaciu tyčinku pred viac než sto rokmi. V roku 1909 sa balzam na pery stal najpredávanejším výrobkom, a to nielen vďaka svojmu úplne novému zloženiu, ale tiež vďaka svojmu praktickému baleniu. Klasickú modrú farbu získal až v roku 1973. Dnes má farieb oveľa viac. Jedna vec sa však nezmenila: suché pery nemajú s Labellom šancu.