Výrobky
spoločnosti Beiersdorf sú úspešné všade na svete, pretože nám spotrebitelia
veria. Aby sme túto dôveru ďalej posilnili, investujeme veľké čiastky do
dermatologického výskumu a inovatívnych technológií, analýz celosvetových i
regionálnych trendov a jednotnej identity globálnej značky.
Značky spoločnosti Beiersdorf spájajú medzinárodné trendy s potrebami
miestnych spotrebiteľov, pretože žiadne dva trhy nie sú úplne rovnaké a
požiadavky spotrebiteľov na starostlivosť o pokožku sa na každom kontinente
výrazne líšia. Robíme rozsiahle spotrebiteľské prieskumy a prevádzkujeme
regionálne centrá pre výskum pokožky, aby sme zostali našim spotrebiteľom čo
najbližšie.
Jedným z faktorov, ktoré posilňujú náš globálny úspech, sú naše inovatívne
schopnosti. Výskum a vývoj produktov vždy hrali v rámci spoločnosti
Beiersdorf kľúčovú rolu. Mnohé z výsledkov našich výskumných a vývojových
projektov, ako bol napríklad vývoj NIVEA Creme, revolučného prípravku
starostlivosti o pokožku z roku 1911, nám pomohli stať sa tým, kto udáva
globálne meradlá.